BOTIGA “FET A MÀ”, UNA REALITAT

Ahir va arribar el gran dia! La nostra botiga va obrir a l’escola per poder vendre tots els nostres productes i així poder ajudar als gats de Vilanova.

Al matí el dia ens acompanyava i el primer torn de venedors vam poder inaugurar la nostra botiga allà on tots i totes havíem decidit, al costat de la cuineta de mitjans i grans. Moltes famílies i infants van apropar-se per comprar de bon matí i vam tancar la botiga havent venut tot l’estoc a excepció de dues llibretes. El següent torn també va poder obrir la botiga a la pista i també va aconseguir vendre tots els productes que havíem preparat.

Al migdia, després de dinar, el cel s’anava tapant fins que van començar a caure les primeres gotes. Canvi de plans! Ràpidament vam col.locar les nostres taules i productes al vestíbul de l’escola, i la carpa vam desmuntar-la. Tot i la pluja, els compradors van venir a la nostra botiga i, un cop més, vam poder vendre-ho tot! A la classe, l’últim torn estava dels nervis, eren els últims i ja no podien esperar més. També al vestíbul vam preparar l’ultima tirada de productes amb l’esperança de fer com els nostres compays/es. I un cop més, éxit rotund! Tot venut!

Rebre a les nostres famílies i a la d’altres companys/es de l’escola, atendre’ls, calcular bé els preus per demanar els diners, comptar monedes i tornar el canvi, controlar els nervis, respectar-nos entre nosaltres alhora que ajudar-nos… tota una experiència que ja ens ha deixat empremta!

Ara ens quedarà comptabilitzar els guanys per saber dels diners que disposem per la compra de llaunes! Molts i moltes ja fem hipòetesis! “Potser arribem a 100€!”, diuen moltes Alícies… Arribarem?

Moltíssimes gràcies companys/es, famílies, mestres i personal de l’escola per col·laborar amb nosaltres i fer possible el nostre repte!