FESTA DE BENVINGUDA

Al llarg d’aquestes dues últimes setmanes, els patufets i patufetes hem assajat la cançó “El món seria” per poder-ho fer molt bé a la Festa de Benvinguda . Tot escoltant la cançó, ens anàvem passant la bola del món fent-la ballar. Sembla una feina fàcil però no ho és! Hi ha patufets que havien d’entendre que no era un moment de jugar sinó de molta concentració, alguns es volien quedar la bola i d’altres la passaven contents al company/a del costat…

Aquest dimecres hem celebrat la Festa de Benvinguda.

De bon matí, després de fer la rutina del “bon dia” i mirar quin dia és de la setmana … hem anat a penjar les nostres fulles amb les fotografies de les nostres famílies a l’arbre de la vida. En acabar, hem anat al passadís a penjar les nostres fotos a la paret on hi ha les imatges de tots els nens i nenes que han passat per l’escola.

Malgrat la situació que estem vivint… aquest any ens hem tornat a reunir a la pista per grups estables. Com que som els més petitons i petitones de l’escola ens hem posat el fulard i ens hem col·locat al mig de la pista fent una rotllana. La resta de nens, nenes i mestres de l’escola s’han col·locat al voltant nostre i ens han rebut amb els braços oberts! Els patufets ens hem quedat bocabadats! Junts hem cantat la cançó i hem gaudit d’aquest moment màgic i especial! nosaltres de mentre ens anàvem passant la bola del món.

Quan hem acabat, l’AFA ens ha convidat a esmorzar coca amb xocolata.

A la tarda abans de fer una petita  passejada per l’escola, la Maripi i la Rosa han plantejat un petit repte als patufets…som capaços de plegar el nostre fulard sols i soles? doncs sí…i… val a dir que ho han fet molt bé!

Després, hem pujat al pis de dalt on hi ha els nens i nenes grans!! hem descobert nous espais que no havíem vist mai! Ens ha agradat molt poder saludar als nostres germans i germanes i abans de tornar a l’aula, hem tornat a buscar  les nostres fulles penjades a l’arbre de la vida.

Ha sigut un dia molt bonic i els patufets i patufetes hem estat molt contents!

Si voleu veure més fotografies, les podeu trobar a la carpeta del drive.