ENS ANEM CONEIXENT…

Els patufets i patufetes seguim adaptant-nos a poc a poc a l’escola. Aquesta setmana ens hem conegut tots i totes, ja que hem començat a venir els matins i les tardes.

Cada matí, abans d’entrar a la classe, portem a terme la mateixa rutina i això ens dóna seguretat, ja que cada dia sabem què hem de fer. Ens traiem la jaqueta i la motxilla sols i soles i ho guardem al nostre calaix. Hem de fixar-nos molt bé  on és la nostra foto per no equivocar-nos de calaix. Amb calma anem entrant a l’aula i seiem a la rotllana. Junts cantem la cançó del “bon dia”. Aquest és un bon moment per anar-nos coneixent i saber com es diu el nostre company/a.

A poc a poc els patufets i patufetes anem descobrint les diferents joguines i materials que hi ha a la classe. Ens agrada triar amb què volem jugar i cada dia anem variant; cotxes, titelles, animals, plastilina, les lletres imantades, peces de construccions… També ens anem situant en els diferents espais de l’escola. Quan acabem d’esmorzar juguem una estona a la terrasseta i més tard anem al pati. Cada setmana ens tocarà un espai de pati diferent, aquesta setmana hem gaudit del pati on hi ha el tobogan, el tipi, el cotxe… ens ho hem passat molt bé!

El dijous al matí hem fet música amb la Meritxell a l’aula d’arts escèniques i a la tarda psicomotricitat amb la Toni al gimnàs.

I… ja ha passat una setmana més!!  Patufets i patufetes ho esteu fent molt bé!!

Junts viurem un munt d’aventures i emocions i aquí estem la Maripi i la Rosa per acompanyar-vos en aquest gran viatge!

Si voleu veure més fotos, recordeu que les podeu trobar a la carpeta del Drive.