CONSTRUÏM UNA PARET DE LAVA

Després de mesurar la paret de lava de 10 metres i veure que ens destruiria totalment l’escola, decidim fer una paret de lava amb paper d’embalar i col.locar-la a la paret de l’escola per tal de veure l’efecte que faria si arribés a l’escola ( tot i que tenim molt clar, que no pot arribar).

Agafem la cinta mètrica de 10 metres que vam construir i l’enganxem a la pista. Seguidament anem extenent el paper d’embalar fins que arribem al final de la cinta mètrica. Un cop tenim els 10 metres de paper d’embalar, l’arruguem per simular les roques de lava.

Un cop tenim el paper ben arrugat anem pintant els “rius” de lava calenta que cauen per la nostra paret.

Per simular més roques fem boles de paper d’embalar negra i les enganxem a la paret.

Podeu trobar més fotografies a la carpeta del DRIVE.