INICIEM EL NOSTRE PRIMER PROJECTE D’AULA “FEM UN CONTE”

El passat divendres, la Cristina i la Ivet, que són les mestres responsables de la biblioteca de l’escola, van venir a fer-nos un encàrrec.

Van aparèixer les dues ben carregades amb titelles, dibuixos, carpetes… i ens van demanar si seríem capaços de fer un conte, ja que necessitaven que cada classe fes un conte per poder-los penjar més endavant a la pàgina WEB de l’escola.

Ens van dir que per fer un conte necessitàvem triar uns personatges, pensar un lloc on podia passar la història i havíem de pensar en un problema que tinguessin els personatges i que el poguéssim solucionar.

Per explicar-nos tot això ens ensenyen imatges de diferents personatges i llocs i ens expliquen problemes que poden tenir.

Els Patufets i les Patufetes els hi diem que estem disposats a fer un conte i que aquest es convertirà en el nostre primer projecte d’aula.