EL SAC DE CONTES

Durant dues setmanes hem tingut a l’escola el sac de contes i hem pogut gaudir del conte del Molinet, ” El Patufet” i també del nostre conte ” La Caputxeta vermella”.

La Mireia ens ha explicat els contes, però nosaltres, com que ja som molt grans, i ens els sabem molt be també els hem representat.

Aquest matí hem anat a portar el sac al Joan Maragall perquè ara els hi toca a ells poder gaudir d’aquesta experiència. A ells també els tocarà posar un conte dins el sac i després de dues setmanes l’haruran de portar, cap al Pompeu Fabra.

Aquest sac tornarà a arribar a l’escola i ja estarà molt més ple de contes. Ja tenim ganes de poder veure quins altres contes posaran dins el sac.

Durant el trajecte d’anada i tornada cap al Joan Maragall anem observant detingudament per on passem, per tal d’anar ampliant el nostre mapa.

Podeu trobar més fotografies a la unitat compartida.