EL CONTE DEL TABALUGA

Durant aquestes primeres setmanes de curs estem descobrint el conte del Tabaluga que no coneixíem.

El Tabaluga és un drac petit que el seu pare, en Tyrion, li diu que s’està fent gran i que ha d’anar a buscar el seny. Mentre en Tabaluga busca el seny passa per un munt d’aventures i coneix a molta gent que li dóna molts bons consells per fer-se gran.

El conte del Tabaluga està ple de cançons que ens agrada molt escoltar-les. Cada cançó ens explica una aventura diferent d’en Tabaluga.

Després d’escoltar el conte, cada infant pensa quines altres aventures podria tenir el Tabaluga; podria anar a la selva, a un circ, a la piscina…

Cada infant dibuixa un Tabaluga, el retalla i l’enganxa en un nou escenari que prèviament ha dibuixat amb aquarel.les i retoladors.

Podeu trobar més fotografies a la unitat compartida de famílies.