QUI HA VINGUT?

Cada matí quan arribem endrecem la jaqueta i la motxilla al nostre calaix i seguidament entrem a la classe i fem l’estoneta de lectura matinal. Quan sona la música d’endreçar, recollim els contes i seiem a la rotllana per cantar la cançó del “Bon dia” i mirar quin dia de la setmana és.

Aquesta setmana hem començat a introduir una altra rutina a l’aula que és la de mirar qui ha vingut a l’escola, qui es queda al menjador i quins Patufets no han vingut. Posem els nostres noms a terra i cada nen i cada nena busca el seu nom i el col.loca a sota de la imatge corresponent.

Els infants que han vingut a l’escola ens posem a sota del Patufet, els que ens quedem al menjador a sota de la imatge del plat, i els noms que es queden a terra, que són els infants que no han vingut, els posem a sota de la col.

Podeu trobar més fotografies a la carpeta del DRIVE.