ENS PREPAREM PER LA FESTA DE LA TARDOR

El proper divendres celebrarem la Festa de la Tardor i per aquest motiu ja fa dies que els Patufets i les Patufetes ens estem preparant per passar un gran dia plegats amb la resta de nens i nenes de l’escola, que tot i no poder estar al seu costat, farem activitats conjuntes.

Estem aprenent a cantar i ballar la dansa de la Castanyera i ens agrada moltíssim fer-la. Ens col.loquem en rotllana i ballem una part de la dansa amb les mans a la cintura i l’altra agafats de les mans. El tros que més ens agrada és quan ens agafem de les mans i ballem donant voltes.

Des de fa uns dies que també estem aprenent un poema dels colors de la tardor que cada dia el diem molt millor. Aquest poema és una sorpresa que tenim preparada per tota l’escola i el divendres a la tarda el direm davant de tothom.

Per poder fer una activitat que tenim prepararda pel divendres, aquests dies hem estat portant de casa un munt de material del bosc que hem anat a buscar amb les nostres famílies; pinyes, branques, pals…