CURSA D’ORIENTACIÓ

Els i les Tanits han fet un projete d’aula on han tingut com a repte crear una cursa d’orientació. En una altra situació aquesta cursa l’haguéssim fet tots els infants de l’escola plegats, però com que aquest curs és excepcional l’hem hagut de fer per grups bombolla.

Fa uns dies que dos Tanits ens van venir a explicar com s’havia de fer la cursa i ens van portar el material necessari per dur-la a terme. El mapa i les targetes per segellar en cada fita. A més a més les Tanits també van preparar un vídeo explicatiu perquè el poguéssim mirar detingudament a l’aula.

Aquesta matí, a l’estona de psicomotricitat, les Tanits ens han preparat tot el material per dur a terme la cursa i hem pogut gaudir d’una nova experiència.

Hem mirat molt detingudament el mapa, i la Mireia i la Maripi ens deien els llocs on havíem de trobar les diferents fites. Hem corregut molt i hem descobert nous espais de l’escola que desconeixíem, com la porta per on entren els Massagrans. Finalment hem aconseguit arribar a les 10 fites que ens marcava el nostre mapa.

Podeu trobar més fotografies al DRIVE.