ARRIBA EL TIÓ

Aquest matí, durant l’estona de conversa, la Maripi i la Mireia ens han explicat que el Tió de l’escola sempre arriba per Santa Llúcia, quan ja fa molt fred a les muntanyes. Ahir diumenge va ser Santa Llúcia i el Tió, si va venir, es deuria trobar l’escola tancada.

Decidim anar a buscar-lo per l’escola a veure si s’ha amagat en algun racó per no passar fred. Quan passem pel vestíbul veiem que la porta d’entrada està tancada i el Tió amb la cara ben congelada ens mira a través del vidre. Els Patufets i les Patufetes corren a buscar-lo i l’entrem a l’escola. Ràpidament li posem una manteta i li donem de menjar.

U cop l’hem deixat ben abrigat i ben ple de menjar, dos Patufets han anat a avisar als Pinotxos de l’arribada del Tió.

Els Patufets estan tan emocionats i contents amb l’arribada del Tió que de tant en tant van a ensenyar-li les feines que estan fent a la classe.