COMENCEM COMUNITAT DE MITJANS: JA SOM ROVELLONS !!!

Benvolgudes famílies:

Un nou curs ha començat a l’escola Marta Mata, després d’haver gaudit en família de les vacances d’estiu. Aquestes primeres setmanes ens estem situant a la nova comunitat de mitjans amb moltes ganes i il·lusió per aprendre coses noves. Per totes i tots els rovellons ha sigut una nova experiència el fet de pujar al pis de dalt i poder compartir noves experiències, així com jugar al nou pati de primària. Aquest mes estem coneixent la nostra classe, les noves rutines, responsabilitats, així com plantejar-nos nous reptes i projectes per aquest curs.

Al llarg d’aquests dies hem compartit amb els nostres companys i companyes els nostres diaris d’estiu. Hem gaudit de les vivències i de les experiències que ens han explicat. Ens ha agradat molt !

Amb moltes ganes de continuar aprenent i gaudir del pas per la nostra escola.

SOM-HI !!!

BON CURS  23-24