TANCAMENT DEL PROJECTE

Per fi ha arribat el tancament del nostre projecte. Els i les Pinotxos ja fa dies que comptaven quants dies quedaven per poder obrir la botiga.

Dimecres al  matí hem estat preparant el gimnàs amb les cadires, les taules de la botiga, i tots els detalls necessaris per dur a terme el nostre tancament.

A la tarda han arribat els nostres convidats i convidades, i després de revisar que el seu nom estigués a la llista s’han acomodat per escoltar l’explicació de com ha anat el nostre projecte.

Seguidament les famílies han pogut comprar a la botiga i mirar els expositors amb totes les nostres feines. A l’hora de pagar nosaltres hem estat els responsables de comptar els articles que s’emportaven i els diners que ens donaven.

El dijous els nens i nenes de l’escola, que han volgut, han pogut comprar a la nostra botiga i col.laborar també en la recollida de diners per ajudar als infants de los Campitos.

Podeu trobar més fotografies al DRIVE.