FEM UN MAPA PER LA CASTANYERA

Avui, parlant de la sortida que farem demà al parc fluvial, per veure si trobem a la Castanyera, els hi hem comentat en els Pinotxos que els Patufets i les Patufetes no vindran a l’excursió perquè encara són petits i no arribarien.

Els hi diem que si trobem a la Castanyera, li haurem de demanar si pot anar a l’escola a veure als Patufets.

I com sabrà la Castanyera on és l’escola ? (els hi preguntem)

• Li diem el nom de l’escola.
  • Li diem que és una escola de Vilanova.
  • Li podem fer un mapa diu una Pinotxo.

Com que no fa gaire que vam anar al parc fluvial de sortida, comencem a recordar els llocs per on vam passar per tenir-los molt presents a l’hora de dibuixar el mapa.

Conversa dels infants:

• Hi havia unes escales de colors.
  • Vam passar per un camí.
  • Vam passar per l’hort de l’avi.
  • Vam passar per un pont.
  • Hi havia una tirolina a prop del riu.
  • El riu era molt llarg.
  • Hi havia un semàfor.

A mesura que van dient tots aquests llocs els anem dibuixant en un full, creant entre tots i totes un mapa perquè la Castanyera pugui anar a l’escola a veure els Patufets i Patufetes i els hi porti un cistell ben ple de castanyes.

Podeu trobar més fotografies a la carpeta del DRIVE.