PARAULES BONIQUES

A banda de voler guanyar diners per poder-los enviar a l’escola, los Campitos, els i les Pinotxos van decidir que els hi volien enviar un llibre ple de paraules boniques, per tal de poder-los animar i alegrar una miqueta.

Com que els nens i nenes de la Palma, parlen en castellà, i nosaltres a l’escola també fem anglès, vam decidir que els hi escriuríem paraules boniques en català, castellà i anglès.

Abans de començar a escriure les paraules vam fer una pluja d’idees de quines els hi podríem enviar; petons, abraçades, somriures, alegria…

Un cop vam tenir la llista de paraules decidida, vam haver de pensar com es deien en català o castellà, i la Meri ens va ajudar a esbrinar com es deien en anglès.

Escrivim les paraules dins d’uns cors de color vermell i els repassem de diferents colors perquè s’identifiquin les tres llengües.

Per fer un llibre ben bonic primer estampem cercles de color negra en un fons blanc i després aquest full el retallem en trossets i els enganxem en un fons de cartolina negra. Li enganxem una fotografia de cada Pinotxo de perfil i bufant uns cors vermells que ells i elles estampen amb pintura.

Ens queda un llibre ben bonic i ben ple de paraules boniques que segur que posarà molt contents a tots els infants de l’escola Los Campitos.

Podeu trobar més fotografies al DRIVE.