LA MAJOR DE LES FESTES A L’ESCOLA: SANT HILARI

Aquest divendres 10 de gener hem celebrat, amb el cel enteranyinat, la Festa Major d’escola, coincidint amb la festivitat de Sant Hilari, patró de Vilanova. La prèvia va ser el dijous tarda amb l’espectacle “Mare Terra” de la companyia El Príncep Totilau.
El divendres, per començar, els Massagrans ens han emocionat amb un pregó olímpic, vestits esportivament, on les rimes, l’espontaneïtat i la música no hi ha faltat. Hem conegut el capgròs de la Tanit, que els Tabalugues van fabricar l’any passat i ens l’han ben presentat amb una bonica dansa, tot aixafant confeti. Seguidament ens hem atrevit a encarar la cercavila cap als carrers propers a l’escola. Al capdavant, batucada dels més grans, ben coordinada i seguida per tota la rua de gegantons i capgrossos de l’escola que els nens i nenes feien ballar i acompanyaven a toc de timbals. La xocolata calenta amb pa i melindros voluntaris i gent de l’Ampa ens l’han ben servit a les classes, que la pista estava ben mullada… haurem de deixar els jocs de cucanya per alguna altra diada!
A la tarda hem continuat amb els seminaris d’art contemporani, aquest curs els XIV que fem a l’escola. Les famílies ens hi han acompanyat i els artistes ens han regalat un cop més el seu temps i el seu saber fer.
Gràcies a tots i totes per la vostra participació!