TROBEM EL TIÓ!

Ja fa dies que ha arribat el fred, i és el moment d’anar a buscar el Tió de l’escola perquè segur que ja deu tenir molta gana.

Aquest matí, tots els nens i nenes de la comunitat hem fet un llarga fila de parelles i hem anat passejant per les rodalies de l’escola a veure si veiem el Tió. Hem anat fins al parc del Joc de la Pilota i allà hem vist un gran Tió, però quan ens hem apropat, ens hem adonat, que era un Tió del joc dels Trobations.

Hem continuat buscant, i finalment l’hem trobat ben amagat sota un arbre ben abrigat amb unes herbes i tremolant de fred.

La Toni, que tenia el cotxe ben a prop, l’ha portat ràpidament cap a l’escola i li ha posat una manta. Nosaltres ens hem quedat una estoneta jugant al parc, i quan hem arribat a l’escola hem esmorzat, i tots els nens i nenes que portàvem fruita, li hem posat la pela al Tió.

Durant la propera setmana l’alimentarem molt bé, a veure si l’últim dia d’escola ens caga alguna cosa!

Podeu trobar més fotografies a la unitat compartida.