UN PINOTXO PER LA PORTA!

Arriba el moment de decidir com podem fer el Pinotxo per la porta d’entrada de les famílies i de la resta de nens i nenes de l’escola. Tenim 20 Pinotxos que hem fet de manera individual i tots ens agraden!

Ens adonem que hi ha només un Pinotxo que té el Pepet Grill i volem que el Pinotxo de la porta en tingui! A partir d’aquí, ens adonem que el Pinotxo està format per diferents parts i que la cara ha de tenir el nas ben punxegut i llarg per tal que sembli el Pinotxo. Amb l’ajuda de les anelles, escollim els Pinotxos que creiem que poden anar millor per la porta, segons la cara, el cos, el barret, els braços, les mans, les cames i els peus, però també pels seus colors. Fins i tot aprofitem per millorar algun dibuix ja que amb la mirada de tots i totes podem aprendre millor!

Un cop tenim totes les parts triades, la Vero ha fet fotocòpies i ha retallat les diferents parts que hem escollit però l’hem d’ajudar a encaixar-les. JA TENIM EL PINOTXO! Però aquest és molt petit! Alguns de nosaltres recordem que la Vero pot fer “màgia” i fer creixes les coses petites amb l’ordinador! Així que, de cop i volta, tenim el Pinotxo ben gran a la pantalla! Entre tots i totes el dibuixem, el repassem amb retolador negre, el pintem amb ceres i el vernissem! Només quedarà penjar-lo a la porta! Ens hi cabrà? Com el penjarem?