LA MÍRIAM ENS AJUDA!

Aquest dilluns ens ha vingut a veure la mare del Max, la Míriam, ja que necessitem la seva ajuda per tal d’aconseguir el que necessitem per poder jugar a metges a la classe.

Li hem explicat tot el que ens falta, a partir de les imatges que tenim enganxades al mapa del projecte. Les hem posat en una pissarreta per tal de tenir-les ben a prop. Un per un li hem anat dient tot el material que necessitem:

FONENDO: “US EN PUC PORTAR 1 O 2”

LLANTERNA: “EN TINC 3”

TERMÒMETRE: “EN TENIM 2, I FUNCIONEN. AIXÍ AMB ELS NÚMEROS PODREU VEURE SI TENIU FEBRE O NO… AIXÒ ÉS IMPORTANT!”

BATA BLANCA: “LA MEVA ÉS MOLT GRAN… US ANIRÀ BÉ?”, “JO A CASA EN TINC UNA DE JUGAR A METGES!”, “JO TAMBÉ EN TINC UNA”

TIRITES: “TAMBÉ US EN PUC PORTAR”, “JO EN TINC DEL BATMAN A CASA”

LLITERA: “A L’ESCOLA EN TENIM, LA DE L’ALTRE DIA… L’HAUREM D’ANAR A BUSCAR”

PEGATINES: “SABEU QUÈ? QUE COM QUE ELS NENS I NENES ES POSEN MOLT MALALTS ARA QUE FA FRED, NO SÉ SI ME’N QUEDEN GAIRES…”, “JO A CASA EN TINC”, “I JO TAMBÉ”

XAROP: “POTSER A CASA EN TENIU… PERÒ US EL PODEU PRENDRE SI NO ESTEU MALALTS?”, “NECESSITEM ELS POTS BUITS” “JO EN TINC A CASA!”

Així doncs, els Patufets i Patufets ens hem adonat que a casa també tenim coses que podem portar a l’escola pel nostre nou espai de joc! Demanarem ajuda a les famílies!

A més a més ens ha dit que podríem tenir MASCARETES, ja que ella a l’hospital ha de treballar amb mascareta i un BLOC DE RECEPTES, per tal d’anotar els medicaments que ens hem de prendre!

“PERÒ PENSEU QUE CADASCÚ HAURÀ DE TENIR LA SEVA MASCARETA, JA QUE NO ES PODEN COMPARTIR” “LI ESCRIUREM EL NOM”

La Míriam ens ha felicitat, ja que teníem molt preparat el que li volíem demanar i a més a més també tenim controlat el material que ja tenim. Ha estat una visita molt profitosa! Ens ha preguntat per quan ho necessitem i li hem dit que fins d’aquí uns dies, ja que de moment:

• Hem de demanar el que ens falta a les nostres famílies
  • Anar a buscar la llitera per l’escola
  • Mirar a quin espai de la classe podrem jugar

TENIM FEINA… SEGUIM!