LA GENEROSITAT EN FORMA DE CONTES

La família de la Zoe ha estat guanyadora d’un concurs artístic de carnaval d’Igualada. El premi, un val regal per comprar llibres i contes, ens l’han volgut cedir a l’escola.

La Zoe ens ho ha explicat molt contenta i ens ha presentat uns meravellosos contes que les mestres han tingut l’oportunitat d’escollir, pensant en els nostres gustos. Tots i totes estem molts contents i agraïts per aquest acte de generositat de la família Beltran Ruiz. Evidentment hem tingut moltes ganes de començar a conèixer les històries que s’amaguen darrera d’aquests llibres.

Hem començat per conèixer l’argument d’ Etiquetes, un conte ple de simbologia en les seves imatges i contingut que ens ha fet reflexionar sobre el tracte i la visió que tenim de les altres persones. Poc a poc anirem coneixent cadascuna de les aventures amagades en aquests nous llibres que ja formen part de la nostra biblioteca.

Des d’aquí agraïm el gest de la Zoe i la seva família!