Comencem a endinsar-nos en la lectura de l’Alícia

Després de diverses sessions on vam estar imaginant la nostra Alícia, de veure moltíssimes il·lustracions d’aquesta protagonista i adonar-nos que ha estat il·lustrada per moltíssims il·lustradors diferents; ens toca conéixer a la veritable Alícia escoltant la lectura del seu conte.

Des del primer dia d’escola a la classe hi havia una caixa gran tancada. No sabíem que hi havia a dins i avui, per fi, l’hem destapada. Quina gran sorpresa al descobrir que dintre hi havien moltíssims llibres i contes sobre l’Alícia, tota una col·lecció! Hem pogut remenar i veure’ls d’aprop, obrir-los i gaudir d’il·lustracions ben diverses, tocar i observar llibres de formats molt diferents…

Després ens hem retrobat a la nostra rotllana per gaudir de la lectura que la Vero i la Cristina fan d’aquesta obra mentre podem anar mirant les il·lustracions projectades a la pissarra digital. I així ho farem d’ara en endavant.

Les lectures d’aquesta setmana ens han fet pensar, ens han sorprès i ens han començat a provocar moltes preguntes… “un conill ben vestit, que parla i… que sap llegir l’hora?!”, “una Alícia que no para de canviar la seva mida amb begudes i menjars suculents?!”... podria ser que s’olori un projecte? De moment, seguirem llegint i fent-nos preguntes!