VOTEM QUIN NOM VOLEM PER LA RÀDIO

Els nens i les nenes de l’aula de les Tanits volen fer una ràdio a la nostra escola, i ens han demanat que els ajudem a decidir el seu nom. Per fer-ho, han pensat que la millor manera era a través d’unes eleccions, com les de veritat. És per això que han preparat el cens de la comunitat educativa, han anat a l’ajuntament a demanar les urnes i ho han preparat tot perquè l’elecció del nom fos el més democràtic possible.

La setmana passada ens van portar les paperetes i ens van explicar com funcionarien les votacions. El més important que vam haver de fer amb els Patufets i Patufetes va ser treure’ls-hi del cap que votar volia dir jugar amb la pilota.

Un cop van entendre que votar volia dir decidir i triar quin nom els agradava més, vam començar a fer votacions secretes. Els anàvem cridant un a un i els dèiem els tres noms que hi havia: ràdio escola Marta Mata, ràdio Tafanera i ràdio cridaners. Cada Patufet i Patufeta triava el què més li agrada i posava una creueta al costat del nom triat.

Aquest matí hem anat cadascú amb el seu vot, hem dit el nostre nom i cognom a la mesa, i hem introduït la papereta a l’urna.

Ara ens toca esperar que les Tanits facin el recompte oficial i ens informin del nom guanyador.

Podeu trobar més fotografies a la carpeta 22 del dia a dia de l’aula.