COLÒNIES A CAN FOIX

El passat dijous vam pujar amb molta il.lusió a l’autocar direcció a Vilanova i la Geltrú per passar un matí de jocs i aventures al port marítim i a la platja del Far. A l’arribar vam esmorzar i seguidament vam fer una passejada pel port i vam veure a les últimes remendadores que estaven arreglant les xarxes dels pescadors i algunes barques de pesca que encara no havien sortit a pescar. Tot seguit ens vam apropar a la platja, ens vam descalçar i ens vam posar a jugar amb la sorra, vam buscar petxines, i vam trobar una ampolla amb un missatge de la Capitana Sargantana i el primer tros del mapa per trobar el tresor.

Tot seguit l’autocar ens va venir a buscar per anar a la casa de colònies. Un cop allà vam deixar les maletes a l’habitació i vam anar a dinar que ja teníem molta gana. Al llarg de la tarda vam fer diferents activitats relacionades amb el mar, i una de les que més ens va agradar va ser fer el pot sensorial que us ha arribat a casa.

Cap al vespre vam sopar i ben preparats amb el lot vam fer el joc de nit, acompanyats del Grumet Quimet que anava molt despistat perdent les boies de colors i nosaltres el vam ajudar a recollir-les.

Ja havia arribat l’hora de dormir i després de posar-nos els pijama i rentar-nos les dents vam caire rodons al llit, després del dia ple d’emocions que havíem viscut.

L’endemà ens esperava un gran dia per trobar el tresor de la Capitana Sargantana  i per trobar-lo vam fer una sortideta pels voltants de la casa, fins que al final el vam trobar enterrat a prop d’una ermita, juntament amb una màscara d’or d’una calavera. Dins el cofre hi havia un collaret d’una calavera per cadascú.

Després de dinar, vam carregar les motxilles a l’autocar per tornar cap a l’escola on totes les famílies ens estàveu esperant amb els braços ben oberts.

Ens ho vam passar molt bé, vam gaudir molt de la casa de Can Foix, i ja comptem els dies per tornar a marxar de colònies.

Podeu trobar moltíssimes fotografies més a la carpeta compartida del DRIVE.