ANEM A BUSCAR EL TIÓ DEL MARTA MATA!

Tots els nens i nenes de la Comunitat de Petits hem anat a buscar el Tió del Marta Mata, ja que fa dies que l’esperem i encara no ha arribat a l’escola! Hem aprofitat el camí per portar el sac de contes a l’Escola Joan Maragall.

Ja ens estaven esperant per rebre el sac, amb moltes ganes de conèixer els contes. Nosaltres els hi hem explicat quins són i que és molt important que ells i elles també posin un conte i portin el sac de nou a l’Escola Pompeu Fabra per tal de tornar a fer la roda.

Quan hem sortit, els Patufets i les Patufetes ja ens estaven esperant per anar a buscar el Tió. Ens hem fet un bon tip de cridar-lo, fins que l’hem trobat amagat a sota un arbust! L’hem tapat amb la manteta que portàvem i hem tornat cap a l’escola, tot visitant el Tió del Pinotxo que hi ha al Parc de les Vilanoves.

L’hem deixat el vestíbul ben tapat i ja li hem donat peles de mandarina i de plàtan, aprofitant que avui és el dia de la fruita!

BENVINGUT A L’ESCOLA TIÓ DEL MARTA MATA!