ENS RETROBEM AMB ELS NOIS I NOIES DEL TALLER ÀURIA

Avui hem tingut un dia ben atrafegat. De bon matí hem arrencat tres enciams del nostre hort, que ja estaven molt grans, i els hem rentat a la pica de la classe, amb molta cura. Mentre uns Patufets anaven rentant, els altres els anaven trossejant i posant dins d’uns bols.

Un cop hem tingut els enciams ben nets, hem preparat l’oli, el vinagre i la sal i ens ho hem emportat tot cap a l’hort del taller Àuria que està al parc Fluvial, molt a prop de Can Titó.

Allà ens esperaven molt emocionats per ensenyar-nos el seu hort i per menjar plegats els nostres enciams que hem amanit un cop ens hem entaulat.

Abans de marxar els hi hem preguntat que podíem plantar ara en el nostre hort, i ens han recomanat menta. Ens han regalat una miqueta i també fulles de bledes per poder-les tastar a l’escola.

Quan hem marxat de l’hort, per deixar-los treballar, hem anat a Can Titó a esmorzar, i pel camí ens hem trobat un cavall blanc.

Després d’esmorzar hem jugat una estoneta al parc i hem tornat xino-xano cap a l’escola.

A la tarda, abans de fer projectes de comunitat hem plantat la menta al nostre hort perquè se’ns faci ben gran.

Podeu trobar moltes més fotografies a la carpeta 13 del projecte de l’hort.