NO PODEM ANAR AL CIRC!

Busquem el número de telèfon del Tot Circ de Copons per veure si podem anar-hi.

Abans de trucar pensem que els hi volem dir, i tots tenen molt clar, que la pregunta clau és “Podem venir al circ?”.

Triem al Leo Ruiz de portaveu perquè ell s’ofereix voluntari i a més té una veu forta i clara.

Quan fem la trucada els Patufets i Patufetes es mantenen en silenci i escolten detingudament la conversa del Leo i la senyora del circ, i ens quedem una mica sorpresos quan ens diuen que no podem anar al circ perquè tenen tots els dies que queden del curs plens d’altres escoles. El Leo li pregunta si podrem anar quan siguem Pinotxos i la senyora del circ ens diu que sí, però que haurem de fer una reserva.

Quan pengem el telèfon es queden callats però ràpidament la Mar diu, “no passa res,  anem a la muntanya que és l’altre lloc que té més ratlles”.

Així que ara ja tenim clar que anirem a la muntanya, ara ens toca decidir….A quina muntanya?