QUE MAI ENS FALTIN ELS CONTES!

De contes i llibres no ens en falten ni ens en faltaran mai a l’escola.
I es que són una font inesgotable d’emocions, idees, descobertes… Ens agrada tenir-los a les mans per observar-ne les imatges, perseguir les lletres o petites paraules conegudes, imaginar què deuen explicar les tirallongues de paraules; però també ens agrada molt escoltar-los de la veu dels més grans.
Aquests primers mesos, a banda de la història del Pinotxo, comencem a parlar dels nostres gustos, de ser nen o nena i per tant de coeducació, tot intentant posar-nos de ple a desmitificar idees i ser més tolerants i comprensius amb els rols de la societat. També reforcem hàbits d’atenció, silenci, espera i escolta i cerquem informacions que ens criden l’atenció de fets i fenòmens del nostre entorn. Tots aquests assumptes i temàtiques ens ocupen les estones de conte que devorem emocionats.
Famílies! us recomanem que de la mateixa manera que porteu els infants al parc, al camp, al bosc…els porteu també a passar estones a les biblioteques i a descobrir l’univers que són les llibreries.
No us deixeu de mirar més fotografies al drive!