DISSENYS D’HOTELS D’INSECTES

Aquesta setmana hem iniciat el treball en equip dins l’activitat de fer dissenys força reals d’hotels d’insectes.

Després d’haver portat i classificat tot el material, que ja ens va donar feinada, ens hem començat a distribuir en grups de 3 per elaborar el nostre prototip d’hotel d’insectes. Hem escollit els materials que creiem més adients, tot recordant les idees que hem estat treballant aquests dies.

Posar-nos d’acord està sent tot un repte perquè costa canviar les idees que tenim i per això hem de defensar, davant dels companys de grup, els nostres arguments per escollir un o altre material o per fer la construcció d’una determinada manera.

De moment han passat tres grups a fer aquesta tasca i d’ara fins les festes de Nadal tenim previst que puguin fer-se la resta. Tots aquests dissenys ens han de servir per anar veient els “però i contra” de cada construcció per finalment tenir les idees més apropiades per fer el nostre Hotel real. De moment hem parlat de la possibilitat de fer pisos, i de les maneres de distribuir i endreçar el material.

Recordeu que podeu veure moltes més fotografies al drive!