FESTA DE LA TARDOR

Un any més, hem celebrat junts al pati de l’escola la Festa de la tardor. Tenint en compte que encara estem en temps de pandèmia, ens hem retrobat però amb petites adaptacions per tal de seguir les mesures de seguretat.

Al matí els Pinotxos i els Tabalugues han anat al bosc a buscar la Castanyera i l’Home del bosc. Els Tabalugues els han recitat un poema de Tardor i els Pinotxos els han donat un mapa que han fet per a què no es perdin i sàpiguen el camí per anar a la nostra escola i conèixer els Patufets.

A la tarda, cada comunitat hem fet un gran mural de la tardor; prèviament a les aules ja es va dibuixar i pintar el tronc de l’arbre.

En aquesta trobada, cada grup ha estampat les mans a l’arbre com si fossin les fulles amb els colors de la tardor.

Seguidament hem passat a rebre la Castanyera i l’Home del Bosc per ballar amb ells la dansa popular de la “Castanyera”.

Els nens i nenes grans de l’escola han fet una gran rotllana i els petits hem fet tres rotllanes a dins i hem dansat plegats. Ha sigut una vivència molt bonica i especial!!

En acabar, els petits de l’escola hem anat a la classe i hem menjat fruits de la Tardor.

Teniu més fotografies a la carpeta compartida del drive.