DIBUIXEM EL PINOTXO

Aquesta setmana hem seguit coneixent el Pinotxo, el nen de fusta que dona nom a la nostra classe, a través de la seva fantàstica història. Ara ja coneixem el conte sencer i ens ha semblat apassionant. Hem escoltat embadalits les aventures dels diferents personatges que formen part de la narració: El Pinotxo, el Geppetto, la fada Turquesa, el grill Pepet, el Menjafocs, el gat i la guineu, el domador del circ i la balena.

A l’aula, tenim diferents representacions del Pinotxo i dues titelles de fusta. Amb l’ajuda d’aquestes últimes, hem dibuixat els nostres primers Pinotxos, fixant-nos bé en els detalls i intentant representar totes les parts del personatge. També li hem donat color i hem enganxat el dibuix en una làmina. D’aquí un temps, quan haguem desenvolupat una mica més la tècnica de dibuixar personatges, el tornarem a dibuixar i compararem la nostra evolució. D’aquesta forma, ens fem conscients dels nostres aprenentatges i de com avancem dia a dia a l’escola.

Esperem que us agradin els nostres Pinotxos. recordeu que podeu trobar totes les fotografies al Drive.