VISITEM L’EXPOSICIÓ DELS VOLCANS

Avui els Patufets i Patufetes hem anat a visitar l’exposició del volcans que han realitzat els alumnes de la comunitat de mitjans i que està situada al vestíbul amb motiu de la Festa Major de l’escola.

Quan hem arribat ens hem estat mirant tots els treballs i creiem que eren muntanyes i l’Anna ens ha explicat que eren volcans i que era exactament un volcà. Ens agradat molt veure que hi havia fotografies de volcans reals, dibuixos i també maquetes. Els hem observat detingudament i tant la Naila, l’Aran com l’Adriana han localitzat ràpidament quins eren els fet pels seus germans Erik, Pau i Martina respectivament.

Aprofitant la ocasió també hem pogut veure ben d’aprop els capgrossos i els gegantons i ens hem adonat que cada capgros representava un personatge i més concretament els que donen nom a les classes del Marta Marta, des del Patufet fins en Massagran, passant pel Pinotxo, el Tabaluga, el Rovelló, l’Alicia, la Tanit, en Tintin i el Petit Príncep.

Podeu veure més fotografies a la carpeta del Drive