ANEM A BUSCAR EL TIÓ

Aquest matí, els nens i les nenes  de la classe dels Patufets, dels Pinotxos i dels Tabalugues hem anat a buscar el Tió molt emocionats!

Durant l’estona de conversa, hem parlat una mica del Tió i de la seva tradició. Després, els infants han esmorzat a l’aula amb calma però  impacients de trobar el Tió. Només sortint de l’escola, ja l’hem començat a cridar;

” Tió! Tió on ets?! Tioooooooó” ! i així …tot el camí.

Finalment  hem descobert que s’ha amagat entre les herbes! Ens ha fet molta il·lusió!

A continuació, ens hem quedat una estona jugant al parc i després hem tornat a l’escola.

A la tarda, hem posat el Tió al vestíbul i l’hem abrigat amb una manta. També li hem donat aigua per si tenia set. Demà dimecres després d’esmorzar, els infants li podran portar les peles de les fruites perquè mengi molt.