Votem pel procés participatiu

Aquesta setmana les Alícies hem realitzat una votació molt important per a tots i totes nosaltres. Un curs més l’Ajuntament del nostre poble ens dóna la possibilitat de poder votar pel procés participatiu i decidir entre tots els infants de la nostra escola quina opció de les oferides volem pel Marta Mata. Les quatre opcions eren les següents:

10 Chromebooks i un armari per endreçar-los correctament.

Una cuineta pel pati de la Comunitat de Petits.

Una estructura i material divers pel sorral de la Comunitat de Mitjans.

Un pack de jocs de taula diversos per les aules de Mitjans i Grans.

Després de parlar sobre la importància de poder votar, de les necessitats que com a escola tenim (no només els Mitjans, cal ser justos!) i d’explicar bé cada una de les opcions, les Alícies hem meditat i pensat què voldríem triar. Cada un de nosaltres tenia dues peces del Kapla que simbolitzaven els nostres 2 vots, després, tranquil·lament, hem posat el nostre vot davant l’opció triada. Un cop tots i totes havíem votat, l’Eric i el Felip s’han encarregat de fer el recompte de vots mentre l’Abdessamad ho escrivia a la pissarra. El David ha estat l’encarregat d’emplenar la butlleta oficial de l’aula i la Leire i la Gina l’han fet arribar fins al despatx perquè els nostres vots siguin comptabilitats en el total.

I quins han estat els resultats de la nostra aula?

Les Alícies, en general, hem valorat que els nostres companys i companyes de la Comunitat de Petits necessiten amb urgència una cuineta nova i aquesta ha estat la opció més votada. La segona opció més votada ha estat la relacionada amb el nostre sorral, ens ha agradat molt la idea de poder treure-li més suc!