Sortim al bosc!

Ahir les Alícies vam realitzar la nostra primera sortida al bosc, quines ganes que en teníem!

Després de trobar-nos a l’aula per fer les nostres rutines i recordar algunes pautes, vam sortir direcció el Parc Fluvial. El dia estava preciós, el sol ens acompanyava i, tot i que el vent bufava una mica, les nostres ganes de poder sortir de l’aula podien més. Després de deixar el camp de futbol de Can Titó enrere vam agafar un caminet que ens va portar a la font de l’Anoia, aquest camí ens va encantar ja que per moments era estret, pujava i baixava, hi havia molta vegetació que calia anar esquivant, inclús vam passar per un túnel que ens convidava a cridar!… Finalment vam arribar a la nostra primera parada on vam esmorzar i jugar una bona estona.

Vam reprendre el camí fins arribar a la masia de Can Bernadas on vam tornar a fer una parada per veure una mica d’aigua i… ballar! Si, si, ballar! La coreografia que portem assajant a les sessions de música i que tant bé ens sabem, vam ballar-la en un context ben diferent. Després vam tornar a carregar les motxilles per seguir fent camí, volíem arribar al nostre raconet predilecte, a les cabanes! Per fer-ho vam haver de caminar una bona estona, un camí ample però amb moltes pujades i baixades que ens van fer bufar en alguns moments.

Finalment, vam arribar a l’esplanada que tan bé ens coneixem i vam descarregar motxilles. Tot i que estàvem morts de gana, vam voler jugar una estona i començar a recollir pals i pedres per fer-nos les nostres guarides! Una estona després vam dinar plegats en rotllana mentre ens explicàvem històries ben diverses i encara vam tenir una estona més per seguint jugant.

Abans de tornar a caminar per tornar a l’escola, vam recollir material del bosc per portar-nos-el cap a la classe, un material que farem servir el divendres a la tarda per la Festa de la Tardor. Carregats de pals, moltes pinyes, algun bolet “verinós”, un bon grapat de fulles diverses, algunes pedres i 11Km a l’esquena… vam tornar cap a l’escola cansats però ben contents!

*Podeu veure més fotografies al DRIVE.