Job Shadowing (Erasmus+) a Portugal

En el marc de les llengües europees i dins els projectes d’innovació pedagògica del Departament d’Educació, l’escola Colors participa en el projecte Erasmus+. És per això que aquests dies dues de les mestres del centre, conjuntament amb altres docents del nostre país i una de les coordinadores del Servei de Llengües Estrangeres i Origen, estan gaudint d’uns dies d’acolliment a l’agrupació d’escoles Virginia Moura a la població de Moreira de Cónegos (Portugal).

Allà, durant aquesta setmana podran observar les metodologies referents a l’alumnat nouvingut i aspectes relacionats amb el seu aprenentatge, recursos que fan servir, gestió dins l’aula, estratègies per a treballar la diferent tipologia d’alumnat… i alhora observaran com treballen amb les seves famílies i la seva implicació dins l’escola.

Aquesta és sens dubte una experiència del tot enriquidora.

Durant l’estada, les dues mestres elaboren un diari d’observació. Aquí els podeu llegir (diari mobilitat primària i diari mobilitat secundària)

Si voleu veure un recull de fotos més ampli de la visita cliqueu aquí.