Menjador escolar

El servei de menjador està gestionat a través de l’empresa Com a Casa menjadors escolars.

PREUS I NORMATIVA DE L’ESPAI DE MIGDIA:

Preus del menú:

FIX 6,65€ (a partir de 3 dies a la setmana, sempre que sigui la mateixa rutina (els mateixos dies fixos).

ESPORÀDIC 7,35€.

El pagament dels usuaris fixos i esporàdics es farà a mes vençut de l’1 al 5 de cada mes (excepte el mes de juny que serà el dia 24), a través de domiciliació bancària o de la APP de Com a Casa per pagament amb targeta online (plataforma de pagament segura: DUMA). No s’acceptarà cap pagament en efectiu.

Per qualsevol consulta o necessitat relacionada amb el pagament, en cas que un dia el vostre fill o filla no assisteixi al servei, si necessiteu el servei de menjador de forma esporàdica i/o en cas de necessitar una dieta especial (en cas que el nen/a pateixi alguna al·lèrgia o intolerància és necessari un informe mèdic), poseu-vos en contacte amb la coordinadora del menjador.

Comunicació amb la coordinadora:

Nom de la coordinadora ESTHER RAMOS
Telèfon de l’espai del migdia 604243318
Correu electrònic menjadorcolors@gmail.com
Horari d’atenció a les famílies 9.00h a 9.30h

Trobareu tota la informació al web de l’empresa

Amb la col·laboració de