Benvinguda

Benvolguts/des mares, pares i alumnes,

Com no podria ser d’una altra manera us donem la benvinguda a l’escola i a un nou curs.

Sou moltes les famílies que sentiu l’emoció de deixar els vostres fills i filles a l’escola per primera vegada i també sou algunes les mestres que comenceu una nova etapa professional a l’Escola Colors i sentiu el nerviosisme d’un començament de curs incert. Benvinguts a tots i a totes! Segurament res serà tan complicat com sembla.

Quan comença un nou curs es tenen per davant innumerables reptes de superació, de creixement i també s’obren, cal dir-ho, incerteses. Esperem acompanyar-vos de la manera més encertada que sapiguem en ambdós camins i arribar en acabar el curs que tot just comença, a estar satisfets del camí recorregut.

Bon curs 2022-2023!

Olivera