Resultats del projecte aplicats a l’aula

A partir de la FIC que el centre ha impartit per tal de posar en pràctica els aspectes relacionats amb el projecte Erasmus+ (ESAM-TILC), s’han elaborat projectes i unitats didàctiques, des dels diferents grups impulsors dels dos darrers anys. Els projectes elaborats van relacionats amb l’entorn i les festes del municipi.

En l’elaboració d’aquest material s’han tingut en compte l’alumnat d’origen estranger i nouvingut, i l’alumnat SLS.

Cliqueu per a conèixer el projecte LA MEVA LOCALITAT (3r de primària)

Cliqueu per a conèixer el projecte EL MEU POBLE I LA FESTA MAJOR (2n de primària)