Assemblea General (19-12-23)

Avui dijous 19 de desembre de 2023 hem realitzat la segona Assemblea General del curs per presentar els delegats, delegades, secretaris i secretàries de grup. També hem presentat el delegat de violència 0, hem parlat del seu paper a l’escola, i hem aprofitat per comentar els cartells en contra de l’assetjament escolar.

La directora ha parlat sobre els acords que es van prendre a la primera reunió del CRI, i amb els infants han recordat l’espai de la pàgina web on cada classe pot afegir comentaris amb les seves aportacions.

Han hagut diversos comentaris respecte a la gestió del bagul esportiu, i la cura d’espais com el pati i els lavabos.

S’han pres els següents acords:

• Revisar la gestió del bagul esportiu, amb propostes dels infants de cicle superior.
  • Tenir cura i mantenir els espais nets i endreçats entre tots i totes.

Finalment, abans de tancar la sessió, la directora ha felicitat a la comissió de festes per l’organització i desenvolupament de les activitats i del festival d’hivern i a tots els nens i nenes per la seva participació.