Celebrem Sant Jordi a l’Apadrinament Lector!

Avui, per Sant Jordi, l’escola ha organitzat una activitat d’Apadrinament lector que ha unit l’alumnat de 6è amb els de 1r. Utilitzant imatges del conte, l’alumnat més gran ha ajudat els més petits a aprendre vocabulari nou i a escriure frases amb l’ordinador.

L’activitat ha estat molt enriquidora. L’alumnat de 6è ha demostrat paciència i habilitats per guiar els més petits, mentre que aquests últims gaudien de l’atenció i el suport dels seus “padrins lectors”. L’experiència reforça els vincles entre les diferents edats i estimular la creativitat. Sens dubte, una manera excel·lent de celebrar Sant Jordi amb esperit de col·laboració i aprenentatge compartit.