La màquina de cosir: Ens traslladem al segle XIX!

Aquest dilluns, l’alumnat de 6è va tenir l’oportunitat de submergir-se en un món d’aprenentatge a través de sis caixes temàtiques centrades en la màquina de cosir de Charles Raymond del segle XIX. Les caixes oferien una sèrie de reptes que requerien treball en equip i reflexió crítica.

Els estudiants van explorar aspectes com el gènere i el paper de les dones en la costura, la moda del segle XIX, l’impacte ambiental de la producció de roba, i el funcionament de la màquina amb els seus engranatges. També van conèixer el treball en cadena i van provar tècniques de costura.

Aquesta activitat va ser una experiència educativa enriquidora, que va permetre als alumnes desenvolupar habilitats tècniques i socials mentre aprenien sobre la història i la tecnologia. Va ser un dia ple de descobertes i treball en equip.

Si esteu interessats a veure com va anar l’activitat, no us perdeu el següent vídeo.