La Saray ens explica un conte!

Aquesta setmana, per celebrar Sant Jordi, l’escola ha tingut un esdeveniment especial amb la participació de les famílies dels alumnes. Ha estat una jornada plena de contes i emocions.

Els alumnes de cicle superior estaven molt emocionats i atents mentre escoltaven la història de “La Marta diu No!”. El conte explica el procés del dubte de la Marta quan l’avi Francesc creua la frontera sota la disfressa de l’afecte i de com aprèn a dir NO.

Aquesta iniciativa és una manera fantàstica de fomentar la lectura i la creativitat alhora que enforteix el vincle entre les famílies i l’escola. Sens dubte, un Sant Jordi per recordar!

Gràcies Saray per regalar-nos aquesta estona de lectura junts!!