Projecte d’emprenedoria de l’alumna Verònica Santamaría

Des de l’Institut, procurem estar al cas de les iniciatives del nostre alumnat i en destaquem algunes per tal d’encoratjar el jovent a perseverar en els seus projectes. En aquest cas, l’alumna Verònica Santamaría, de 1r de Batxillerat, participa a un programa d’emprenedoria anomenat Think Big, de Fundación Telefonica, que dona eines per fer possibles els projectes seleccionats. El de la Verònica es basa en la intenció de crear una web global d’intercanvis entre persones per viatjar sense intermediaris, tot submergint-se en les diverses cultures i millorant la pràctica d’idiomes, de manera econòmica i segura. La Verònica va superar la Fase Inspiració, juntament amb altres 124 projectes de tot Espanya triats d’entre diversos centenars.

Cliqueu per a més informació. Enhorabona i molta sort!