Instal·lació artística amb motiu del 8-M

Amb motiu del 8M, l’àmbit artístic ha ideat una instal·lació realitzada en col·laboració amb el professorat i l’alumnat de l’institut. L’objectiu era que l’alumnat participés en la confecció d’una xarxa que evidenciés com, el treball en grup possibilita reptes que, a vegades, ens semblen inassolibles. Volíem aconseguir una xarxa feta per la majoria de l’alumnat de l’institut. Lligant, trenant, entrellaçant cintes que unides entre elles, ens suggereixen la idea de teranyina, d’embolcall…. del que vulguem.

Molts animals, com ara les formigues, les aranyes o alguns ocells «teixeixen» per fer nius, per aconseguir aliments…i als humans, per què ens serveixen els teixits? Per a abrigar-nos, per protegir-nos. Protegim-nos, doncs. Cuidem-nos i, unides com les trenes d’aquesta xarxa, defensem-nos i reivindiquem-nos perquè JUNTES, SOM MÉS FORTES!