1ª Trobada de Treballs de recerca del Baix Maresme

El proper dia 23 de febrer, divendres, l’alumnat de 5 centres de Batxillerat del Baix Maresme coincidirà al nostre institut per assistir a la I Trobada de Treballs de Recerca. Durant la matinal, entre les 9:30 i les 12:30h, assistiran a les exposicions a la sala d’actes de 9 treballs d’excel·lència fets per companys i companyes de 2n dels diversos centres. A més, podran bescanviar opinions i experiències amb aquest alumnat més veterà tot fent un recorregut per diferents dependències de l’IPM.

Aquesta mostra s’ha dinamitzat des del Centre de Recursos del Servei Educatiu del Baix Maresme i ha comptat amb el disseny gràfic de l’alumnat del nostre Cicle de Grau Superior de Màrqueting i Publicitat, a qui donem les gràcies i felicitem per la feina.

1. Antoni Plans i Lladós

Aquesta mitja jornada és oberta al públic en general?
    És de possible interès per motivar joves estudiants en àrees diverses de coneixement tècnic, científic, humanístic, etc.
    Ho pensem des de col·lectius com les Aules d’Extensió Universitària o iniciatives per promoure una transició energètica sostenible en el que participem.
    N’hem parlat amb algun institut i tenim previst contactar amb els Serveis d’Estudis maresmencs (Alella, Mataró i Pineda).
    Salutacions cordials.

1. Salva Redón Autor de l'article

Aquesta matinal no era una activitat oberta al públic, calia mobilitzat més de 300 estudiants de 5 instituts i la logística impedia una altre plantejament