Lliurament dels premis Baldiri Reixach

El diumenge 28 de maig es lliuraren els premis de la modalitat alumnes, a la una del migdia, al Casal de l’Espluga de Francolí. Des de les 10.30 h del matí hi va haver jocs, activitats i tallers per als més petits a la plaça Montserrat Canals, davant del Casal. A les 11 h, el Museu de la Vida Rural de la Fundació Carulla va programar una visita per a tots els mestres i professors que assistiren al lliurament de premis. A les 13h, finalment, va arribar el gran moment. Del nostre centre, fou guardonat el treball Expopoètica, elaborat per les alumnes Marilina Sisti, Jennifer Aguilar i Júlia de Gràcia, amb la supervisió del professor Joan Marc Ramos. Felicitats als participants i als guanyadors!

LLIURAMENT PREMIS 3970_0464