La 6a Fira de la Marató de Les Aigües recapta 1.175 €.

Un any més l’AFA, Tresmes i l’Escola Les Aigües hem organitzat la fira per la Marató de TV3, enguany dedicada a la covid-19.

Donades les circumstàncies excepcionals d’aquest curs, no hem pogut fer una fira al pati per a tota l’escola com hem estat fent aquests darrers anys.

Aquest 2020  hem organitzat la fira d’una altra manera per tal que poguessin col·laborar-hi totes les famílies, poguessin participar-hi les vostres filles i fills, poguéssim aconseguir augmentar el marcador de la marató i mantenir espais segurs.

Un any més, hem comptat amb vosaltres per ajudar-nos a engreixar el marcador de la Marató i ho hem aconseguit! Entre les parades de l’AFA Les Aigües, les de l’escola i la de Tremes; hem aconseguit 1.1.75 € que van directes al marcador de la Marató. Moltes gràcies a tothom qui hi heu participat!