Alumnes d’Electromecànica realitzen el canvi de pastilles de fre

Els alumes de segon curs del CFGM Electromecànica de vehicles automòbils han realitzat l’operació de substitució de les pastilles de fre d’un vehicle, enregistrant en vídeo el seu desenvolupament.

Els alumnes dels dos grups del Mòdul professional 4 (Sistemes de transmissió i frenada) van participar en aquesta pràctica de la Unitat Formativa 3 (Sistemes de frens. Funcionament, verificació i diagnosi) on es desenvolupen els següents Resultats d’Aprenentatge:

• Coneix el funcionament del sistema de frens relacionant la ubicació i la funcionalitat dels elements que el constitueixen
  • Realitza el manteniment en els sistemes de frenada aplicant els procediments establerts de reparació.
  • Identifica avaries en els sistemes de frens relacionant-ne els símptomes i els efectes amb les causes que les produeixen.