Alumnes d’Electromecànica comproven la regulació dels sistemes d’il·luminació amb oscil·loscopi

Els automòbils actuals tenen una regulació de la potencia d’il·luminació per modulació d’ample de pols “PWM”, això ajuda a donar estabilitat a la lluminositat i a augmentar la duració de les làmpades del sistema.

Els alumnes de 2n curs d’Electromecànica de vehicles comencen a conèixer aquest tipus de corrent elèctrica d’alimentació dels nous sistemes d’il·luminació.

En aquesta activitat s’entrenen en l’ús del oscil·loscopi, una eina imprescindible actualment per la comprovació de senyals elèctrics.

Posen en pràctica les explicacions rebudes a les sessions teòriques i d’aquesta forma refermen els continguts i així assoleixen els objectius marcats.

Donada la gran càrrega d’equips elèctrics i electrònics que equipen els automòbils actuals és fonamental la formació en aquest camp.

Aquest tipus de pràctiques reals i sobre vehicles actuals, són un gran estímul per els alumnes s’adonen de la necessitat de disposar de coneixements i utillatges específics de comprovació.