Visita a Saint Brieuc amb l’Erasmus+

Aquesta setmana, l’alumnat de 2n de batxillerat tecnològic participant en el programa Erasmus SONOLUX està vivint una gran aventura a Saint Brieuc, una ciutat francesa situada a la Bretanya. El nostre alumnat tindrà l’oportunitat de retrobar-se amb el del Liceo Tassoni de Mòdena, Itàlia, altra de les contraparts del programa, així com amb els seus amfitrions francesos. Les professores Maite Enfedaque i Cristina Blaya són les acompanyants en aquest viatge. La Cristina és, a més, la principal impulsora del projecte com a Cap del Departament de Tecnologia de l’IPM.

El programa SONOLUX té com a objectiu principal la creació de prototips que controlin el so i la llum a les incubadores neonatals. A més, els alumnes també han treballat en la creació d’un vídeo STEM i en la redacció de manuals en diversos idiomes.

Aquest programa és un gran exemple de col·laboració internacional entre estudiants i professorat, i ofereix una oportunitat única per als alumnes de desenvolupar les seves habilitats tecnològiques i lingüístiques, així com d’aprendre i compartir les seves experiències.

De ben segur que, a més d’assolir una gran fita, el SONOLUX esdevindrà un record inesborrable en la seva memòria.

1. Damià

Els Erasmus són una experiència quasi obligatòria! I la feina feta és molt interessant! Felicitats als participants!